מועצה מקומית מגדל - תכנית רב שנתית 2022-2026

2022 - 2026 לשנים תכנית עבודה מועצה מקומית מגדל 31 הכפיפות לסמכות הביקורת של מבקר הרשות על פי הוראות החוק הוראות הדין הקובעות את מרחב הסמכות של מבקר הרשות המקומית מתייחסות לנבחרי הציבור, לעובדי הרשות המקומית ולגופים הנלווים לה והיונקים מתקציבה של הרשות המקומית או שהרשות המקומית משתתפת במינוי הנהלתם. הוראות הדין קובעות, כי הכפופים לסמכות הביקורת של מבקר הרשות המקומית הם: ראש הרשות המקומית, חברי המועצה וכל עובדי הרשות המקומית. הממונה על תלונות הציבור תפקידו של הממונה על תלונות הציבור, הפועל מכוח חוק הרשויות המקומיות דומה לתקפידו של מבקר המועצה אם כי תוך שימת דגש על זכויות הפרט – האדם – ושמירתן. הממונה מברר תלונות פרטניות במטרה לפתור בעיות במסגרת היחסים בין הציבור הרחב לבין המועצה, שמירת זכויותיו וקבלת שירות יעיל ואיכותי. לעיתים ישנם מקרים בהם בירור התלונה המביא פתרון לבעיית המתלונן, מצביע על בעיה כללית או עקרונית הדורשת תיקון ברמת הארגון. תלונות הציבור משמשות אמצעי חשוב לקבלת משוב על איכות הניהול, הביצוע ורמת השירות לציבור ומהוות כלי בסיסי לבקרה על איכותו ובכך מאפשרות לנו כארגון לשפר את תפקודם של הגורמים בכל תחומי העשייה העירונית .של מועצת הרשות, אל מערכת מנהלית, על מנת להבטיח קיומם של כללים שלציבור יש עניין בקיומם, כדי להגן, במישרין, על זכויותיו של הפרט, ולהבטיח שבאמצעות שמירה על הכללים תישמר זכותו של הפרט. הממונה על תלונות הציבור ברשות המקומית הוא שליח תושבי הרשות המקומית על מנת לשמור על זכויות הפרט מפני פגיעה בהם על ידי הרשות המקומית. גב’ איריס שחף מבקרת המועצה והממונה על תלונות הציבור -

RkJQdWJsaXNoZXIy NDU2MA==